BT Çağrı Merkezi Analisti - İş İlanı (060)

Türkiye Emlak Katılım Bankası / İstanbul
Yayın Tarihi: 23.11.2021
Aranan Kişi Sayısı: 3

Gücüne Güvenen Türkiye'nin Bankası; Emlak Katılım Ailesi olarak BT Kurumsal Uygulamalar ve Altyapı Geliştirme Birimi bünyesinde Ödeme Sistemleri Uygulamaları servisinde görev alacak takım arkadaşları aramaktayız.

Çağrı Merkezi Analisti unvanındaki arayışımıza dair detaylar aşağıda yer almaktadır;

  • Üniversitelerin Bilgisayar Mühendisliği, Yazılım Mühendisliği, Endüstri Mühendisliği, Matematik Mühendisliği veya Yönetim Bilişim sistemleri bölümlerinden mezun

  • Tercihen Bankacılık/Telekomünikasyon sektöründe az 2 yıl Analiz deneyimli

  • Interaktif Sesli Yanıt sistemleri hakkında bilgi sahibi ve daha önce IVR projelerinde bulunmuş

  • Genesys veya Asterisk Çağrı Merkezi sistemleri hakkında bilgi sahibi

  • SQL Server veri tabanı ve T-SQL konularında bilgi sahibi

  • SDLC süreçlerine hakim (İhtiyaç Analizi, Sistem Analizi, Use Case, Testvb.)

  • XML Web servis, WebApi, RESTFul konularında bilgi sahibi,

  • Yeni teknolojileri takip etme konusunda istekli, uygulama konusunda becerili,

  • Raporlama ve dokümantasyon becerisi yüksek

  • Analitik düşünme ve analiz etme yeteneğine sahip

  • İş takibi kuvvetli

  • Kendini geliştirmeye açık

  • Etkili iletişim becerilerine sahip

  • Takım çalışmasına yatkın

  • İyi seviyede İngilizce bilgisine sahip


İş Tanımı;

  • Yazılım taleplerinin ihtiyaç analizi ve fizibilitesinin yapılması

  • Entegrasyon işlemlerinde sürecin uçtan uca takip edilmesi ve koordinasyonun sağlanması

  • Mevcut uygulamaların iyileştirilmesi ya da yeni uygulamaların geliştirilmesi ile ilgili detaylı iş analizlerinin yapılması

  • Süreçlerin dokümante edilmesi

  • Geliştirilen uygulamalar konusunda gerektiğinde eğitim verilmesi


Saygılarımızla.

Türkiye Emlak Katılım Bankası A.Ş.
Anahtar Kelimeler: Analist, Analyst, Genesys, Asterisk, IVR, SQL, T-SQL, SDLC, RESTFul
Paylaş
HRPeak